آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع)
سرخط خبرها

تغییر در زمان پخش «نقد سینما» + جزئیات

  • کد خبر: ۲۰۴۷۰۵
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
تغییر در زمان پخش «نقد سینما» + جزئیات
برنامه تلویزیونی «نقد سینما» که پیش از این جمعه‌شب‌ها روی آنتن می‌رفت، از ۲۱ دی و هر هفته پنجشنبه‌شب‌ها از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری که پیش از این جمعه شب‌ها از آنتن شبکه چهار پخش می‌شد، از این هفته و همزمان با پخش قسمت پنجاهم، پنجشنبه شب‌ها میزبان مخاطبان خود در شبکه چهار سیما می‌شود.

به این ترتیب جدیدترین قسمت «نقد سینما» به میزبانی امیررضا مافی و با پخش بخش‌های متنوع و سه بخش میز نقد سینمای ایران، میز نقد سینمای جهان و میز گفت و گوی ویژه پنجشنبه- ۲۱ دی‌ماه- ساعت ۲۲:۳۰ به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

این برنامه سینمایی که با مشارکت سازمان سینمایی سوره تولید می‌شود، در ایام برگزاری چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نیز به صورت ویژه روی آنتن خواهد رفت که به اخبار جشنواره و اتفاقات آن می‌پردازد.

همچنین این برنامه سعی دارد علاوه بر منتقدان و اهالی سینما، از استادان دانشگاه‌ها، روانشناسان، جامعه‌شناسان و افرادی که مرتبط با فضای سینما هستند، در این برنامه دعوت به عمل آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->